شارژر تلفن سازگار منجر به اتصال قوی شد

وقتی آمینا الیز کولتر با 45 دقیقه تاخیر وارد بارسلونای شراب شد و در اولین قرار ملاقاتش با جیسون مایکل جونز نشست، احساس کرد که پیشخدمت و میزهای اطرافش تشویق می‌شوند. او هم همینطور.

دکتر جونز در مورد آن شب در آتلانتا در سپتامبر 2018 گفت: “من اینجا تنها نشسته ام.”

دکتر جونز که دکترای روانشناسی شخصیت دارد و در آن زمان در دیترویت کار می کرد، برای دیدن خانم کولتر به آتلانتا پرواز کرده بود. این دو از ژوئیه 2006، زمانی که در کنفرانس منطقه ای نوجوانان جک و جیل آمریکا در آن آربور، میشیگان ملاقات کردند، یکدیگر را می شناختند.

آنها در آن زمان دبیرستان را به پایان رسانده بودند و همچنین از جک و جیل فارغ التحصیل می شدند، سازمانی که توسط 21 مادر در سال 1938 برای ارتقای فرصت های اجتماعی، فرهنگی و آموزشی برای کودکان سیاه پوست 2 تا 19 ساله تأسیس شد.

خانم کولتر پس از سفر به آن آربور از سنت لوئیس گفت: “می خواستم به مادرم زنگ بزنم تا به او بگویم که سالم به آنجا رسیدم.” اما گوشی اش تمام شد و شارژرش به خانه آمد. بنابراین من در به در هتل زدم و دنبال هتلی سازگار بودم.

دکتر جونز، از روچستر، میشیگان، یکی داشت.

وقتی خانم کولتر دو ساعت بعد شارژر را برگرداند، به شوخی به او گفت که انتظار نداشت دوباره او را ببیند. کمی ناراحت رفتم.

دکتر جونز که بعداً نامه عذرخواهی فرستاد و منجر به تماس تلفنی شد که چند ساعت طول کشید و همه آن را پوشش داد، گفت: «می دانستم که او را دوست دارم. (تا آن زمان، تلفن او آب زیادی داشت – والدینش اواخر همان روز با شارژر بسته به آن آربور آمدند.)

آن تابستان، آنها از راه دور از طریق پیامک و تماس با یکدیگر دوست شدند و از طریق کالج به برقراری ارتباط ادامه دادند – او در دانشگاه جورج واشنگتن و او در کالج مورهاوس، که هر دو در سال 2010 فارغ التحصیل شدند.

خانم کولتر، 34 ساله، که اکنون به عنوان معاون ارشد ارتباطات سلامت چندفرهنگی در Edelman، یک شرکت روابط عمومی و بازاریابی، در آتلانتا ساکن است، گفت: «ما ماه‌ها بدون ارتباط می‌رفتیم و از جایی که متوقف می‌شدیم ادامه می‌دادیم.

دکتر جونز، همچنین 34 ساله، دارای مدرک کارشناسی ارشد در روانشناسی و دکترای روانشناسی شخصیت با تمرکز بر بازیکنان سابق سیاهپوست NFL در دانشگاه هوارد است. او اکنون یک دانشیار تحقیقاتی فوق دکترا در گروه علوم روانشناسی در دانشگاه ایالتی وینستون سالم در کارولینای شمالی است، جایی که او بر خشونت شریک جنسی در میان دانشجویان سیاه پوست آمریکایی تمرکز دارد.

[Click here to binge read this week’s featured couples.]

این دو سالی یک یا دو بار همدیگر را می دیدند، معمولاً برای مدت کوتاهی. این شامل یک استقبال سریع در اکتبر 2006 بود که برای بازگشت به خانه با خانواده و دوستان به کالج های اسپلمن و مورهاوس رفتم. در فوریه 2010، زمانی که در آخر هفته بازی ملی بسکتبال همه ستاره ها در شهر بودند، در یک مکان تکس-مکس در دالاس ناهار خوردند.

آنها در جولای 2018 زمان بیشتری را با یکدیگر سپری کردند، زمانی که او برای جشن تولد 30 سالگی دوستش در آتلانتا بود. پس از آن، آنها برای نوشیدنی با دوستان ملاقات کردند و روز بعد برای شام، نوشیدنی در بار هتل همراه با یک بوسه دنبال شد.

“هی، ما از اینجا کجا می رویم؟” آن شب از رابطه آنها پرسید.

او قبول کرد که قرار ملاقات را به یک شرط امتحان کند.

او گفت: “ما باید دوست بمانیم.”

او در سپتامبر سال جاری برای اولین ملاقات واقعی خود به آتلانتا بازگشت – یک شام در بارسلونای بارسلون در محله پارک اینمن که با 45 دقیقه تاخیر برگزار شد. دلیل؟ او یک Uber را به یک بار شراب دیگر در بارسلون در هاول میل برده بود.

اولین بوسه “رسمی” آنها به عنوان یک زوج متاهل دو ساعت بعد در یک بار روی پشت بام انجام شد و در ماه دسامبر او پرید و در سفر کریسمس خانواده اش به باهاما با او خداحافظی کرد.

دکتر جونز در 29 دسامبر 2020، در بالکن یک هتل بادخیز در وست پالم بیچ، فلوریدا، خواستگاری کرد، جایی که والدین آنها، همچنین در فلوریدا، پس از گفتن “بله” با شامپاین حاضر شدند. (پدر و مادرش تولد 36 سالگی خود را جشن می گرفتند.)

در 25 ژوئن، کشیش السی د اودوم جونیور، یکی از بزرگان کلیسای متحد متدیست، ریاست 215 مهمان را در کلیسای جامع جامعه متدیست سنت لوک در دالاس بر عهده داشت. پدر و مادر عروس هم آنجا ازدواج کرده بودند. پس از آن پذیرایی در هتل آدولفوس در دالاس برگزار شد.

او در مورد خانم کولتر که نام خانوادگی او را می‌گرفت، گفت: “من او را به عنوان بهترین دوستم دوست دارم.” و “من او را به عنوان همسرم دوست دارم.”

Miriam Ware

الکل نینجا. متفکر شیطانی. محقق سفر. فرهنگ پاپ مادام العمر. علاقه مند به موسیقی.